onsdag 28. april 2010

Tusen takk!

Ville bare takke alle dere søte snille som gidder å gi meg en tilbakemelding på det jeg skriver. Jeg leser og gleder meg over alle kommentarene som kommer her! Går også tilbake til gamle innlegg og leser der.
Gleder meg også over at antallet følgere stiger.
Har planer om en giveaway når følgerantallet har nådd 25, så jeg håper dere vil legge dere til. Uten dere hadde jeg hatt en mye kjedeligere hverdag! :-)

Ønsker dere en super uke full av glede og kreativitet! Selv holder jeg på å pusse opp gangen. Bilder kommer snart. ;-)

Klem Hilde

4 kommentarer:

  1. Ønsker deg en fin uke også, og lykke til med oppussingen!

    SvarSlett
  2. Koselig å titte innom hos deg, og veldig gøy når jeg finner sørlendinger her inne, ikke så ofte det dukker opp noen fra Grimstad:)
    Ha en kjempe fin uke og lykke til med oppussingen, blir spennende å se resultatet.

    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Koselig å følge med, og jeg vet hvordan den følelsen er når en ser at en har fått nye kommentarer og følgere. Det er alltid en glede.

    SvarSlett
  4. Heisann, Hilde
    Første gangen jeg er innom bloggen din, her var det mye kjekt å lese. Klart det er kjekt å lese kommentarer, rart med det - føler nesten at en blir kjent med mennesker i bloggverdenen etter en stund. Legger meg til som følger og bloggen din i listen min, så kommer jeg innom fra tid til annen. Ønsker deg fine og vårlige dager. Klem fra Jannicke i Nordhordland

    SvarSlett