tirsdag 6. april 2010

Min første award!

Denne har jeg vært så heldig å få fra Mira. Bloggen hennes er vel verd et besøk. Alle de fine vårbildene hennes lyser opp en ellers regntung dag!

Med awarden følger det visse forventninger.

1. Jeg skal legge ut awarden på min egen blogg.
2. Jeg skal linke til den hyggelige personen som ga den til meg.
3. Jeg skal fortelle 7 interessante ting om meg selv.
4. Jeg skal sende den videre til 7 andre bloggere som fortjener en liten oppmerksomhet.


Ok, så var det å prøve å fortelle 7 interessante ting om meg selv da. Hehe, skal gjøre et hederlig forsøk.

1. Jeg er odelsjente på en gård fra 1750. Når jeg var lita, og folk spurte meg hva jeg het, så hadde pappa lært meg å svare; "Hilde Johansen 3 år odelsjenta som skal overta all gjelda!" ;-)

2. Jeg pusser opp og ommøblerer stadig vekk. Blir liksom aldri helt fornøyd så lenge av gangen. Tror ikke jeg lyver hvis jeg sier at jeg flytter på minst et møbel hver uke!

3. Jeg har tatt brevkurs utdannelse som interiørkonsulent og interiørarkitekt.

4. Jeg er en samler. Andre mener nok at halvparten av mine loppekupp, mine bruktfunn og mitt arvegods er søppel. Men de om det. Jeg er veldig glad i alle mine gamle skatter.

5. Jeg kan pynte og stasje med masse rart. Akkurat nå henger for eksempel oldemor sin gamle nattkjole til pynt på veggen i spisestua mi.

6. Jeg liker det okkulte og litt mystiske. Jeg vet at det er veldig mye mer mellom himmel og jord enn det jeg og mange andre ikke kan hverken se eller skjønne.

7. Jeg synes det er veldig interessant med alternativ medisin. Jeg har drevet med krystall og stein healing i mange år. Det er ikke mange i min familie som ikke sover med en stein eller flere under puta si for å si det sånn.

Javel, sånn gikk det. :-) Så skal jeg altså sende denne videre til 7 stykker. De jeg velger å sende awarden til er 7 flotte og kreative damer. Jeg er stadig innom disse bloggene for å nyte synes av flotte bilder, og for å hente ny inspirasjon til mine egne prosjekter. De 7 jeg gjerne vil sende awarden videre til er;

Lindas sted
Veronica´s hus
Mitt hvite hus
Lindas sylyst
Bomull
Frøken Olsens drømmer
Ellemellerjegforteller


Jeg setter stor pris på deres blogger, og koser meg når jeg er på besøk hos dere!
Nå blir det spennende å se hvem av dere som tar utfordringen.

Tusen takk til deg Mira, som ville gi meg denne awarden! :-)

3 kommentarer:

  1. Tusen takk for award! Hmm... kan det vere slik at det er mogleg å finne 7 interessante ting å fortelje om meg då? :)
    Eg tek utfordringa eg... tøff som eg er;)

    SvarSlett
  2. Hei på deg og tusen takk!!
    Men du skjønner det at jeg har hatt denne utfordringen for ikke så lenge siden...;)
    Men jeg takker for adwarden så koslig av deg,og tusentakk for så koselige ord;))
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk;o) Tenke seg til å få en award nå når jeg har vært så elendig på blogging i det siste;o))) Slikt gjør en glad;o)
    Skal absolutt ta utfordringen ganske snart.
    Kjempekoslig blogg du har forresten;o)
    Klem
    Linda;o)

    SvarSlett