lørdag 10. april 2010

Vi har vært på søpla!

I dag har jeg og mamma vært på søppelbutikken i Heftingdalen. Det var første gangen jeg var der, og jeg ble litt skuffa egentlig. Hadde forestilt meg at det var mye mer der, og at selve butikken var mye større. Men men, noe fant vi da der også. :-)
En kjempesøt koffert som Saga skal få på rommet sitt til dukkeklær tenkte jeg. Fargen kommer ikke så godt frem på bildene her, den er mye lysere grønn enn det ser ut til, og nydelig sart rosa oppi. To gamle feiebrett som skal fikses litt på. Tenker de får seg et strøk eller to med tavlemaling jeg. En emaljekanne som jeg gleder meg til å fylle med markblomster. Ser den for meg full av løvetann. :-) To telysestaker som har fått plass oppi noen veggstaker jeg har fra før, to søte små hundefigurer som passer perfekt i settekassa til Saga, noen ekstra lokk til norgesglassene mine. En kasse som skal fikses opp før vinteren til ved, en blomstertønne, fire hvite dype tallerker og tre fantastiske blomsterpotter fra Figgjo flint. Synes de er kjempesøte. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal beholde de selv, eller om de havner i butikken.De får uansett bo her litt først. Tror jeg har gjort et kupp eller to i dag jeg! :-)

Dette var da det som fant veien inn i mitt hjem. Utenom dette fant vi også masse som har havnet i butikken.

3 kommentarer:

  1. TUSEN hjertelig takk for award, den tar jeg mer enn gjerne med meg :)

    Syns du har funnet deg mye flott i dag!
    Og så kult det fuglekassebarskapet var :)

    Ønsker deg en flott kveld :)

    SvarSlett
  2. Du fant jo sannelig mye fint jo!
    Kjempesøt emaljekjele!
    Søt koffert, den passer nok fint til dukkeklær.
    Blomsterpottene var også v eldig søte!
    Ble nyskjerrig da du nevnte butikken, men nå har jeg snoket og lest om den...så artig å drive en slik butikk da.
    Fint å få solgt litt av det en lager.

    Ha en fin søndag!
    Klem fra meg.

    SvarSlett