mandag 25. april 2011

Holmes & Coutts Biscuits

Denne kassen er mitt aller første auksjonskupp! 
Jeg skulle ha denne kassen uansett, det bestemte jeg meg for med en gang jeg så den.
Koste hva det koste ville... Det må vel være 20-25 år siden... 
Jeg ventet i timesvis følte jeg, før kassen endelig skulle auksjoneres bort.
Det var dødsboauksjon på nabogården her, og alle ristet på hodet av meg og alt "skrapet" jeg skulle ha med meg hjem. :-)
Kassen er ganske stor, 55 cm bred, 35 cm høy og 33 cm dyp.
Er det noen som har peiling på alder og verdi?
Jeg betalte hele 10,- for den, siden ingen andre ville by på den!
Regner med den er litt mer verd i dag.

2 kommentarer:

  1. Så fin en kasse. Et skikkelig kupp vil jeg si :)

    SvarSlett
  2. Oj, så heldig du var. Det var litt av et kupp. Verdt å vente på ;-) Den var superfin!

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett