onsdag 27. april 2011

Award og vinnerlykke...

  Jeg har vært så heldig å vinne denne flotte premien hos Hobbyvimsa.
Tusen takk, heldige meg. :-)
Boksen "I only have a kitchen because it came with the house" passet meg perfekt! 
Og så passet den så greit på hyllen over kaffemaskinen. Der rommer den alle... "padholderene...?"
Hehe, jeg vet ikke hva det heter jeg, men dere skjønner tegninga. ;-)
Og som om ikke den var nok, så fikk jeg en supersøt hjemmesnekra klut og en pakke skjønne servietter.
 Tusen takk igjen!

Fikk for en tid siden denne koselige awarden av min navnesøster med denne flotte bloggen.
Tusen takk, Hilde. Setter stor pris på den. :-)

Jeg velger å gi den videre til disse tre;

Dere tar den om dere har lyst, hvis ikke lar dere bare være. ;-)

4 kommentarer:

  1. Hei Hilde :)
    Så heldig du er!
    Har nettopp kost meg i Grimstad noen dager og det var bare nydelig!! Neste gang blir det båt nedover så det blir spennende;)

    Finner ikke ut av den popupen(det var du som nevnte det hvis jeg husker riktig?)
    Det ser ut som en google-ad av noe slag men finner ikke ut hva den har med min blogg å gjøre dessverre...bare å beklage:(

    Håper du nyter dagene med deilig vær i din koselige by!

    Stooor klem!

    SvarSlett
  2. Digger de boksene. Selv har jeg en hvor det står: "Housework can't kill you, but why take a chance?"

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som vant en slik koselig boks! Herlig bilde også.
    Tenk så heldig du er som fikk den skjønne kassen i innlegget under for en tier!! Den var jo bare så koselig!!
    Tusen takk for hilsen og gode ord.
    Ha en fortsatt fin torsdag.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  4. Heisann!!

    Så koslig du likte gaven,og at den har kommet vel frem:)Boksen passet godt på hyllen din!!

    Ha en fin helg!!

    klem Linda:)

    SvarSlett