onsdag 12. januar 2011

Winterwonderland....

 Slik ser det ut hos oss for tiden. Jeg er ikke veldig happy for denne snøen, og alt den fører med seg, men vakkert er det jo. Kan liksom ikke nekte for det.


Jeg er sååå glad for at vi bor på landet, og ikke i et overbehuset byggefelt. Det er så fredelig og fint her. Har bodd et år utenfor bygda vår, og da lengtet jeg tilbake hver eneste dag. :-) Kommer aldri til å flytte herfra igjen. Selv om det å bo på en såpass liten plass ikke alltid er like hyggelig. Naboene vet liksom alt om alle, og sladrer en fjær til fem høns både titt og stadig. Men det kan jeg faktisk leve med så lenge dette er synet som møter meg hver gang jeg går ut døra. (bare ikke så hvitt hele året. :-) Jeg har stått nesten på samme plassen på tunet og tatt disse tre bildene.

Nå vente jeg i spenning på at mannen skal komme hjem med et nytt møbel til meg. Har kjøpt det for penger jeg fikk av mamma og pappa til jul. Jeg har allerede ryddet plass til det, og underveis lærte Saga (2 år) et nytt ord. Nemlig OMMØBLERE! :-) Det er ikke mange ordene hun sier egentlig, men dette klarte hun med glans. :-) Hva som snart står i stua her får dere se i neste innlegg tenker jeg. ;-)

5 kommentarer:

  1. Sukk,!!!!
    Det var nydelige bilder.
    Her har det regnet i mange dager,og vi fikk nesten vårfornemmelser,men nå fryser det til igjen.
    Ja nå er det putekrig i Bloggeland,hi,hi!!
    Kjempegøy!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  2. Sne er vakkert:-) Og du har tatt noen nydelige bilder. Ser fram til at du kommer med bilder av ditt nye møbel:-)
    Ha en fin vinterdag!

    SvarSlett
  3. Härligt! Tänk så fint det kan vara på vintern.:-) Stina

    SvarSlett
  4. Tusen hjertelig takk for det:D

    Ja, jeg tegner portretter på bestilling, er du interessert, ta kontakt på hege@heldesign.com:)

    Ha en kjempefin mandag:)

    SvarSlett