mandag 31. januar 2011

What to do on a monday morning...

Hadde litt mye kreativ energi som måtte ut i dag på morran. 
Så jeg tok en tur opp på loftet blant oppussinggsprosjektene mine. Der fant jeg disse krakkene.
Det er meg som har trukket de om før også, men nå var det på tide med enda en fornyelse. ;-)
Jeg har egentlig tre slike, men i kaoset fant jeg ikke setet til den tredje i dag. 
Får spare den til senere. Kanskje får den en annen farge også. Hmmm, rosa kanskje.... 
Her er iallefall bilde av de to slik de ble seende ut etter makeoveren.
Brukte en gammel voksduk fra stoff og stil. I motsetning til mange andre, er jeg ikke lei av prikker enda. 
Kanskje fordi jeg egentlig ikke har hatt så veldig mange av de.
Når jeg var ute på verandaen nå for å ta bilde, så fikk jeg skikkelig vårfølelse. 
Det drypper fra taket og sola steiker. Deilig!
Regner kanskje med at disse krakkene skal få bo på verandaen i sommer jeg, sammen med resten av prikkefamilien. Har endel "turkise prikker", men må kanskje utvide med litt rosa og litt mer grønt til våren. Uansett så har de fått flytte inn en stund til, så det haster ikke med "familieforøkelsen" enda. :-) 
Slenger med litt flere dottebilder i samme slengen her jeg. :-)
 Ønsker dere alle en flott og vårlig dag! :-)

1 kommentar:

  1. Heisan, jeg er ikke heller lei av prikker;-) Krakkene ble sjikkelig spreke med voksduk cover på, smart!!
    Klem Elin

    SvarSlett