onsdag 29. september 2010

Stille blogg = store prosjekter på gang...

 
Jeg er så heldig at jeg har garasjen full av gamle dører! Endel av de har stått i huset her før. Men en eller annen tulling (sikkert pappa ;-) har byttet de ut med stygge finèr dører en gang da det skulle være så flott! Nå skal de på plass igjen, og det betyr masse arbeid. De må skrapes og males, og tilpasses dørkarmene som selvfølgelig også ble byttet ut... Masse jobb, men du og du så fint det blir. Gleder med til å vise frem bilder av loftsgangen og soverommene når jeg blir ferdig med dette.



1 kommentar:

  1. Hei! :-) havnet tilfeldig her på siden din, og syns det var mye spennende her, så jeg la meg til som følger:-) dørene ser flotte ut, så bra at dere skal bruke de igjen! Det kommer nok til å bli skikkelig flott, gleder meg til å se når det er ferdig!
    Hilsen saga

    SvarSlett