torsdag 2. september 2010

Premie

Jeg har jo helt glemt å blogge om den fine premien jeg vant hos MIAS INTERIØR! Men her er altså øredobbene jeg fikk. Med en av mine favorittstein, nemlig blondeagat. Og steingal som jeg er må jeg jo skrive litt om den da. :-)

Den styrker selvtilliten, er beroligende og rensende og gir trygghet og overblikk. Hjelper til å skille vesentlig fra uvesentlig og bearbeider utålmodighet. Gir energi til auraen og fremmer evig kjærlighet. Øker kreativiteten og hjelper med å forløse de følelsesmessige blokkeringer,som har vært undertrykket. Den hjelper også med å se fremover etter en løsning, istedenfor å dvele ved problemer. Den påvirker bukspyttkjertelen, og er derfor bra å ha i forbindelse med en slankekur. Og til slutt, men absolutt ikke minst, har jeg solgt mange av disse for å fjerne øresus!

Prøvde å gå med de her en dag, men Saga likte de også veldig godt. Ho ville gjerne dra de ut... Får bruke de til spesielle anledninger. :-)

Tusen takk for den fine premien!

3 kommentarer:

  1. Jøss, det var litt av noen steiner - har ikke hørt om den før, jeg... Flott premie du vant, Hilde. Nå har jeg blogget om den fine premien jeg vant hos deg. God helg. Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig ørepynt. Gratulerer så mye! :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett