mandag 11. oktober 2010

Søppel og skatter og sånn...

Til alle venner og bekjente! Jeg elsker å pusse opp gamle møbler, som dere sikkert har forstått allerede. Så... Om dere har eller vet om noe som skal kastes, så ta gjerne kontakt! Jeg henter på dagen jeg om det er i nærheten. Jakter på hyller, stoler, bord, senger, kister, kurver osv. Alt av interesse! Selv om du synes det ikke likner noe annet enn søppel, så er muligheten stor for at jeg ser noe helt annet. :-)




BLIR VELDIG GLAD OM NOEN TENKER LITT PÅ MEG FØR DE KJØRER PÅ SØPLA!

Nok en jobbsøknad har nok gått dundas. Jeg har ikke helt gitt opp håpet, men nå har det tatt ganske lang tid etter søknadsfristen uten at jeg har hørt noe. Håper å kunne spe på husets inntekt ved å kanskje selge unna litt av det jeg pusser opp, Men da må jeg først ha tak i noen gode oppussingsobjekter!

4 kommentarer:

  1. Hei Hilde! Så lekker benken, flott at du ikke malte over de fine beslagene og det ble veldig dekorativt med teksten.

    Jeg så du hadde meldt deg på Give Away'en jeg hadde sist, men jeg må nok skuffe deg for den ble avsluttet 1 oktober og det var trekning samme dag. Bedre lykke neste gang. Ha en fin uke, klem fra Jorunn

    SvarSlett
  2. Ooops... :-) Var en mnd på etterskudd her litt jeg. Prøver nok ubevisst å utsette vinteren litt. ;-)

    Beslagene er faktisk nye. Det var bare noen helt vanlige rustne hengsler på den fra før. :-)

    SvarSlett
  3. Slagbenken din ble flott:-)
    Lykke til med jobbsøking, og håper du får masse gamle møbler du kan pusse opp. Det er jo så morro:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Jeg har sendt en liten utfordring videre til deg, den ligger inne hos meg. Bare hvis du har lyst da. :) Ønsker deg en fin dag! Klem fra Saga.

    SvarSlett