torsdag 16. september 2010

Maler til den store gullmedalje her...

ALDRI skal det snekres opp en trehvit list her i huset igjen. Jeg føler jeg har malt i evigheter her. Det ene tar det andre med seg, så jeg blir aldri ferdig. :-) Nå har dører, vinduskarmer, takbjelker, dør-, vegg- og taklister endelig blitt hvite. Har egentlig aldri vært fornøyd med det trehvite, men har ikke hatt energi og overskudd til å gå løs på det. Men nå, endelig! Det har blitt så lyst og fint. Skal legge ut nye bilder når jeg får ryddet og stasjet ferdig.

Nytt lappeteppe i salgsbloggen;

4 kommentarer:

  1. Hei, Hilde
    Dersom det er en trøst; det males her også og jeg fordrar ikke å male. Det blir ihvertfall fint, så vi må stå på. Ha en fin dag. Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei.
    Takk for koselig hilsen til meg:)
    Jeg liker også store hunder, men med 5 barn i hus er det liksom litt begrenset med plass både i hus og bil :) Så det må nok bli en liten tass på oss senere. Og Bichon Frisé er jeg ikke så veldig glad i skal jeg være ærlig ;)
    Koselig blogg du har, ikke vært her før :)
    Klem Anita

    SvarSlett
  3. Akkurat samme her :) Vi bor i et hus fra 1995, alt er jo trehvitt og profilert. Og trehvit brystning i alle rom unntatt stua... Men NÅ skal jeg igang med malingspannet... Kan du anbefale maling til meg...? Har jo egentlig lyst på oljemaling, men det anbefales vel ikke lenger... Iallfall i vinduskarmer. Har følelsen av at en må male flere strøk med vannbasert, men med oljemaling er det jo nok med to :)

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt butinox eggehvit oljemaling på møblene som brukes mye, som spisebordet, stolene og slagbenken. Samt vinduskarmene i spisestua hvor det står endel planter. Ellers har jeg brukt billig hvitmaling fra f.eks jula til det meste annet. :-) Den funker greit den, men ikke finn på å kjøpe maling på europris!!!

    SvarSlett