søndag 14. februar 2010

Morsdag, Valentine og fastelaven på en gang.


Det er jo nesten som et kinderegg jo!

Morsdagen gjorde at jeg fikk sove helt til kvart på 11 i dag. Fantastisk! Mannen har også bakt vannbakkels som vi skal kose oss med senere. Jeg er utrolig heldig som har en mann som trives så godt på kjøkkenet! Han disker opp med de lekreste retter, selv om kjøleskapet er så og si tomt. <3

Jeg fikk også en bukett med nydelige "aprikos/orange" valentines roser. De fikk jeg i går, og i dag henger de allerede med hodet. Er det meg som gjør noe galt, tro? Eller selger de roser med elendig kvalitet rundt forbi. Det er nemlig ikke første gangen at de henger med hodet samme dag som jeg har fått de. Kanskje det er kulden? Jeg har iallefall gjort som jeg har lært. Kuttet stilkene og hatt blomsterpulveret som fulgte med i vannet...
Ja, ja... Det er jo tanken som teller, og den var god! Tusen takk! :-)

Fastelavensriset er flott enda da. ;-) Det står i vinduet og frisker opp stua med sine glade farger. Det har fjær i alle regnbuens farger, og noen til.
Senere skal jeg og ungene bake fastelavensboller med vaniljekrem og kokosmelis!
Hjemmebakte boller smaker ekstra godt når de er trillet ut med skjønne små barnehender! :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar