søndag 5. juni 2011

Don´t be lazy - be crazy...

 Jeg har vist frem både spisestue og tvstue før, og har vel egentlig vært ganske fornøyd med det slik det var, men....
Her en dag kjente jeg at kjedsomheten kom snikende, og det å kjede seg er det kjedeligste jeg vet,
så derfor måtte jeg finne på noe. 
Jeg fikk det for meg at jeg skulle bytte plass på disse to stuene. Så sånn ble det... :-)
Det er vel en liten fare for at det blir mer middag foran tv´n nå som den er så nærme kjøkkenet, men pytt pytt. ;-)
 Av og til har jeg lyst til å male tømmerveggene også hvite, men der setter Tommy foten ned. Og det er bare i små glimt denne galskapen dukker opp i hodet mitt. Jeg liker de jo egentlig som de er disse veggene også da. Bildene lyver endel, for fargen kommer aldri riktig frem. Den ser mye gulere ut på bilder enn den egentlig er...
 Tallerkenhyllene som bestefar har laget har kommet opp her, med litt forskjellig arvegods og loppefunn i.
Så sånn ble det... Blir spennende å se hvor lenge... ;-)

3 kommentarer:

  1. Å så fint du har det!!!:)
    Likte godt spisestuen inni der med tømmerveggene, veldig fint!:)

    Ha en fin Søndag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Alltid moro med forandringer. Koselig at du likte fargen...den likte jeg veldig godt ja.
    Ha en fin uke.
    Klem fra Katharina

    SvarSlett
  3. hei, ja jeg har riktig kost meg med bloggen din i dag, såå koselig et hjem dere har, mange skjønne detaljer,
    flink du er.
    ønsker dere alle en riktig god siste helg i august,
    klem fra sylvia

    SvarSlett