onsdag 10. mars 2010

Stig Einar 10 år!

Det er helt utrolig at det allerede er 10 år siden jeg ble mamma for første gang. På en måte så føles det som om gutten alltid har vært her, men samtidig husker jeg fødselsdagen hans som om det skulle vært i går. Husker veldig godt hvor lykkelig jeg var når jeg fikk han i armene mine. Han er så snill og god, og jeg er utrolig stolt av gutten min. Han behandler lillesøsteren sin som en prinsesse, og er alltid flink og hjelpsom. Nå står han på kjøkkenet og skreller poteter (!) på det første jubileumet sitt. ;-) Nå skal det sies at det var på eget initiativ da, for han synes det er kjempemoro.

Kjempeglad i deg gutten min! <3
1000 klemmer fra mamma!

2 kommentarer:

  1. Siden jeg knapt hadde tid til å sitte ved pc'n i går - titter jeg innom i dag og GRATULERER med dagen i går!!
    Håper dere hadde en koselig dag!!

    Klem fra meg og Amalie

    SvarSlett
  2. Gratulere med overstått 10 årsdag :)

    SvarSlett