onsdag 17. mars 2010

Saga sitt lille hjørne.

Saga er en skikkelig kosejente, og vil gjerne sitte på fanget. Nå er det ikke alltid det passer like godt, så jeg fant ut at hun måtte få en egen liten kosekrok i stua. Så, her en dag mens hun sov middag, så ordnet jeg dette. Her er hun akkurat våknet, og har oppdaget kroken sin for første gang. Hun skjønte straks at dette var hennes plass. Hun legger seg stadig ned her med en bok eller med dukken sin. Eller rett og slett bare for å slappe av litt med smokken og kosebamsen sin. Navnet hennes står på et teppe som hun fikk av Camilla. Ei nettvenninne som jeg ble kjent med mens vi begge ventet våre prøverørsbarn. Teppet er supernydelig, og vi er veldig glad i det begge to. Det er også strikket inn fødselsdato, vekt og lengde på det.

1 kommentar:

  1. Ho er så nydelig. Kan tenke meg hun koser seg der.
    Ble helt rørt når jeg leste at du hadde skrevet om teppet.
    Ja, dette teppet er nøye gjennom tenkt. Det passet perfekt med tanke på sol, måne og stjerne.
    Ille koselig å se det i kroken til Saga.

    SvarSlett