lørdag 27. mars 2010

Fuglekassebarskap

Vi har hatt denne fuglekassa stående på loftet i mange år. Guttungen hadde den også blant lekene sine en stund. Da gjorde den jobben som alt fra fjøs til garasje. Jeg følte liksom ikke at den passet inn noe sted. Men det var før... :-) Med litt maling og en liten art medium tekst, så ble den riktig så stilig synes jeg. Teksten sier at; Det er bedre med en drink i handa enn ti fulle lerker på taket. Synes den passet fint på et fuglekassebarskap. Nå mangler det bare etpar fugler som også skal få bo der. Måtte flytte litt på greina mi også. Den måtte vike plassen for noe nytt.

I samme slengen så fikk jeg sprayet denne gamle røde hyllen, og litt annet plukk. Koser meg så om dagene når jeg kan stå ute med malingen eller sprayboksene mine. Da er det ikke lenge til sommeren! Påskeuka skal jeg bruke til å male og lakke enda mer.

2 kommentarer:

  1. Ser man det, der ble den skikkelig fin. Morsom tekst.
    Ønsker deg en skjønn påskeferie.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Takk for det. God påske til deg også. :-)

    SvarSlett