lørdag 24. desember 2011

God jul til dere alle...

 Lille Saga julesuperhelt, selvutnevnt sådan. 
Jeg var ute en tur, og når jeg kom inn igjen hadde hun kledd av seg alt, unntatt strømpebuksa. 
Hun hadde tatt på seg hennes og Stig Einar sin julestrømpe, nisselue og "kappe". 
Så føyk hun rundt her og lekte julesuperhelt. Skjønne snuppa mi. :-)
 Vi har vært på tur i skogen og funnet juletre, og ungene har pyntet.
 Det ble riktig så fint synes jeg.
 Har hatt en liten juleommøblering også, så nå ser stua slik ut.
 Ute står melk og pepperkaker til nissen som seg hør og bør. 
Jeg ordnet dette lille treet ved inngangen mens ungene pyntet treet inne. 
Saga ble helt spinnvill når hun så det, for hun mente fast bestemt at det var nissen som hadde pyntet dette.
Da har de iallefall vært snille nok, og kommer til å få masse pakker,
siden nissen tilogmed pyntet juletre hos oss. :-)
Fikk dette gamle speilbordet mye bedre frem her synes jeg.
Både lysestaker og lys er gamle. De er etter mine besteforeldre som bodde på gården her før. 
Ekstra gøy å bruke slike ting til jul synes jeg.

Håper alle er i rute nå, og kan få en avslappende og rolig julekveld.

Til slutt må jeg jo bare gratulere min kjære mann så mye med dagen i dag!
En søt historie får dere også med på kjøpet.

Jeg vet ikke hvor gammel han var, men som liten gutt var Tommy på juletrefest på bedehuset.
Der var det jo som seg hør og bør på juletrefest på bedehuset en taler som holdt andakt.
Han spurte da ungene om hvem som hadde bursdag på julaften...?
"MEG!" Roper Tommy og vifter med hånda i været. ;-)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. Fortsatt fine juledager ønskes deg og dine!!

    KLEM KLEM
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. Herlige lille jenta da;) hihi..

    Ønsker deg og dine en fin romjulstid,
    Klem jatte♥

    SvarSlett
  3. Herlig liten snuppe!!!
    Og herlig fortelling fra juletrefesten på bedehuset!
    Ønsker deg og dine en fin romjul!
    Goe klem!

    SvarSlett
  4. Hei Hilde snille...

    Huff, glemte å legge inn kommentarsperre da jeg la det ut så jeg redigerte det inn etterpå...synes det er greit på sånne innlegg.
    hadde vært spennende å lese så det var synd men du er jo søt som legger inn på et gammelt innlegg i stedet;) hihi

    For et nydelig julehus du har...ønske deg og din herlige familie en fortsatt GOD JUL! <3

    H

    SvarSlett