torsdag 2. mai 2013

Drivhus eller lysthus...

 1. mai brukte vi til å rydde litt i hagen. 
Dette drivhuset kjøpte vi for noen år siden på netthandelen. 
Vi har hatt urter og grønnsaker i det hvert år siden, 
men vi fikk aldri helt dreisen på dette med å dyrke i drivhus. 
Liker bedre å ha plantene ute i tønner og kasser.
Da kom TOMMY (så du det Tommy, jeg prøver ikke å ta æren fra deg. ;-)
- med den geniale idèen, å flytte det opp på verandaen, og bruke det som lysthus istedet.
Det passet nesten akkurat!
Vi måtta ta av toppbordet på rekkverket for å få det på plass.
 Det er ikke så stort, men det ble akkurat plass til denne møbelgruppen og litt pynt der inne.
 Jeg synes det ble kjempekoselig!
Her kan vi kose oss med levende lys og kanskje en terrassevarmer til langt utpå høsten.
Vi innviet i går med grillmiddag her. 
Vi har grillet mange ganger i år allerede, men før har vi alltid spist inne.
Men inni her satt vi lunt og godt og koste oss alle mann.

7 kommentarer:

  1. Genialt Hilde <3 Klem Torun :)

    SvarSlett
  2. Så koslig det var

    SvarSlett
  3. Så koselig det ble der inne :)
    Lurt!

    SvarSlett
  4. Genial ide og kjempekoselig ble det :). Det må du hilse tommy å si. Min tommy har det også med å plutselig komme med en genial ide. Heldige vi et ;) Hehehe...
    Jeg har en give away på gang inne hos Elins anneks. Bli med da vel :)
    Klem fra meg.
    Ps: nå skal jeg inn på siden din på fb. Har en jeg også hvis du at lyst til å ta en titt :)

    SvarSlett
  5. Det var ikke en dum i det. Det ble jo helt supert. Å så koselig innredet!
    Klem

    SvarSlett
  6. Så lurt å lage lysthus i drivhuset! Det ble kjempekoselig :-)
    Ser ut til at vi trenger hus i hagen hvis vi skal få vært noe ute i år, ikke akkurat drømmeværet hittil denne våren...

    klem Mona

    SvarSlett
  7. Man kan jo bruke slike hus til det man måtte ønske, sikkert lunt og fint å sitte der. :)

    SvarSlett