lørdag 28. juli 2012

Jeg har mistet piffen...

 Noen som har sett den?
 Kikker gjennom gamle bilder...
 Og nye og gamle blogger...
 Trenger virkelig ny innspirasjon til å gjøre noe...
Har ikke engang ommøblert på minst tre uker. (Nesten) ;-)

I dag regner det som bare det, og jeg har egentlig ikke lyst til å gjøre noenting...

Kan noen tipse meg om morsomme gjørdetselvtips?
Send meg gjerne en link til noen av dine egne prosjekter, så skal jeg presentere de her på bloggen.
Regner med det er fler enn meg som opplever en liten eller stor idètørkeperiode innimellom. ;-)

Håper virkelig på å bli skikkelig innspirert i løpet av kort tid nå!

Ønsker ellers alle mine trofaste lesere en fantastisk sommer.
Takker for at dere ikke "forlater" meg selv om det ofte går altfor lang tid mellom innleggene her. <3

6 kommentarer:

  1. Værste jeg har hørt. trodde faktisk du hadde piffen, den er forsvunnet herfra for ganske lang tid siden, og jeg trodde den var dukket opp hos deg.

    SvarSlett
  2. Så mange fine bilder du viser, jeg håper du får igjen inspirasjone, den pleier jo som regel å dukke opp igjen.
    Tror alle har slike perioder.

    Ønsker deg en nydelig helg1

    SvarSlett
  3. Veldig fine bilder du viser ;-) Trasig å miste piffen, men...den kommer helt sikkert tilbake - den tar seg nok bare en kort pause ;-)

    Jeg tok med meg litt stoff og laget vimpler da jeg dro til sommerhuset og værmeldingen sa: regn, regn, regn. Trengte litt innepyssel og vimpler passet meg perfekt (det var nemlig veeeeldig enkelt og jeg brukte bare stoff, saks, papp og lim ;-)

    Håper piffen snart kommer tilbake. Lykke til ;-)

    Ha en super mandag!

    SvarSlett
  4. Her fikk i allfall jeg inspirasjon!!
    For none fine bilder, og de herlige nostalgiske tingene :) Takk :)

    SvarSlett
  5. Den kommer tilbake,vips så blogger vi om julepynt :-)
    Klem

    SvarSlett
  6. Tror alle mister piffen iblandt! Den kommer nok tilbake hvis man ikke stresser med det?? Kanskje dette kan være et prosjekt du kan ha gøy med - her kommer link : http://saligelavendel.blogspot.no/2012/10/avispapir-nste.html

    SvarSlett