onsdag 14. september 2011

Synes det er deilig med høst jeg....

 
Iallefall prøver jeg hardt hver eneste dag om å overbevise meg selv om det. :-)


Men hver årstid har jo sin egen sjarm da, 
bare jeg slipper å gå ut så kan det regne å snø så mye det vil for meg. :-)

Vil helst kose meg inne jeg, når gradestokken kryper nedover... 

Men denne høsten er ekstra spennende for meg.
Jeg har nemlig sluppet en journalist over dørstokken her. :-)
Hun knipset bilder i fleng, og jeg er såååå spent på å se resultatet i Agderpostens interiørmagasin snart.
Knipset endel bilder selv også etter hun var reist, 
men får vente med å vise de til reportasjen har vært på trykk.

Sliter nå med prestasjonsangst og panikkangst om hverandre. 
Hva har jeg i mitt hus som er interessant å lese om for andre liksom...?
Jeg er jo ivrig leser av flere interiørmagasiner selv, 
men mitt kan jo liksom ikke måle seg med det jeg har sett på trykk før.

Men men, det får gå som det går. Kjenner at jeg skikkelig grugleder meg til å se hva hun skriver, 
og ikke minst hvilke bilder hun velger å trykke.



5 kommentarer:

  1. Ja høsten har mange gode sider, sopp og bær deilig luft og når solen viser seg da er det godt og ruske og tuske litt ute i hagen.
    Så spennende og få komme i Agderpostens interiør ,lykke til.
    Ha en fin høstdag (fine bilder), Marit.

    SvarSlett
  2. Så spennende da..jeg husker når vi bodde i gjøvik( 2 år siden)ringte de fra gjøvik blad å ville ta bilder hjemme hos oss.
    Vi bodde da i verdens styggeste studentleil:(
    haha..hun ville vise folk hva man kan gjøre selvom det ser gale ut..
    Veldig koselig da..

    Lykke til..
    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Enig med deg ang høsten.
    Så koselig å se huset ditt snart i avisen da.bor jo selv i Arendal.
    Gleder meg på dine vegne.
    klem

    SvarSlett
  4. Kjempe kjekt!Må visst kjøpe Agderposten da!!
    Når kommer du på trykk?
    Du har det veldig koselig og stemningsfullt!
    Ja høsten er en herlig avslappende tid,,,men det er så trist å se hagen falmer bort,,,,!
    Har liksom aldri blitt det store i år,pga regn,regn og atter regn!!
    Goe klem!

    SvarSlett
  5. Høsten har jo også sin sjarm synes jeg. Og så har man en unnskyldning for masse innekos...:)
    Lykke til med reportasjen. Kjempe spennende :)

    SvarSlett