lørdag 9. juli 2011

Gammelt skap i ny drakt...

Slik så skapet ut før. Det har vært malt i en mørk aprikos-rosa farge før jeg fikk det. 
Men det var altså lutet når det flyttet fra Svigerfar og kona og opp hit. 
Det har stått litt på vent i noen år, for jeg har ikke helt visst hva jeg skulle gjøre med det.
Hadde lyst til å finne på noe mer spennende enn å bare klaske på hvit maling liksom. ;-)
 Så når jeg først fant ut at Saga skulle ha det på sitt rom, så gikk det slag i slag.
Fra jeg tok det frem, til det var ferdig tok det bare noen timer. Takk og lov for hurtigtørkende maling. ;-)
 "Hei, vent mamma, jeg vil også være med på bildet!" ♥

 Jeg malte det hvitt og pusset litt histen og pisten før jeg tapetserte skapdøren. 
Har liggende noen fine tapetprøver, og denne pip tapeten passet jo perfekt i fargene til Saga sitt rom.
I mangel på tapetlim, penslet jeg på med trelim, og det funket fint det. ;-)
 Har vært på jakt etter de perfekte knottene, uten hell. Men dukker de plutselig opp, så er det lett å bytte.
Nå har jeg bare brukt tre ti-kroners nøkkelknipper fra Nille. 
Jeg tok bare av nøkkelringen og skrudde en skrue gjennom festet.
Jeg vet ikke hvor lenge det vil holde, men det vil jo tiden vise. :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar