fredag 19. november 2010

Ommøblert spisestua... Igjen....

 Spisebordet ble flytta inn i kroken, istedet for å stå foran vinduene. Ble igrunnen mye koseligere. Vi spiser ofte pitabrød, så da var det veldig praktisk at brødristeren fikk en fast plass på spisebordet.
 Seksjonen med serviset vi bruker til daglig. Plasseringen av denne ble også mye bedre.
 Fikk også plass til to godstoler her. Deilig å sitte her å se på flammene i peisen. Og ikke minst kunne lese avisa i fred uten at minikrapylet kommer og slår den ut av hendene våre. :-)
Litt smådetaljer... Er veldig fornøyd sålangt, så får vi se hvor lenge det blir stående slik. Jeg har nok et meget aktivt ommøbleringsgen. Men det er jeg vel ikke alene om...? :-)

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble :) -og stilig liten tavle med fin ramme, jeg hang meg helt opp i den. *♥*

    SvarSlett
  2. Hilde, utrooolig fint du klarer å få det altså... jeg er kjempeimponert! skulle ønske e hadde samme stilsansen som deg...!

    SvarSlett