onsdag 23. februar 2011

Ny "vårduk"...

 Jeg ommøblerer stua igjen... Her er da mitt nye bloggehjørne! Koselig? :-)
Jeg kan ikke bære så mye for tiden, så det står litt her som skal ut ... Snart...!
Skal få knipset noen nye fine bilder da. Er veldig fornøyd... Igjen... :-)
 Var ikke dette en fin duk, forresten? Eller kanskje ikke enda, men snart... Jeg bestilte noen puter og gardiner fra Ellos for litt siden, og fikk dette på kjøpet. Det er egentlig et sengesett, 
men jeg kommer til å sprette det opp, og lage en duk, og kanskje noe puter til slagbenken.
Eller duk og tre gardinkapper kanskje... Likte iallefall stoffet veldig godt, men har ingen seng å legge det på. 
Passer mye bedre her i spisestua!

2 kommentarer:

  1. Det var jo en kjempelekkert duk, nydelige farger)))

    SvarSlett
  2. Egnet seg ypperlig som duk:o)
    Så idèrik du er.

    SvarSlett