søndag 11. april 2010

Southern land


Sitter her og hører på cd`n til Southern land. Synes det er veldig bra altså! Nynner med så godt jeg kan.
:-) Gleder meg masse til release konsert på Galleri 14. mai! Guttungen synes det er stor stas at onkel Stig nå er ekte countryartist! Han ville gjerne ha plata med seg på skolen, så klassen kunne høre på den også. Til dere som har facebook, og vil høre, så ligger det noen filer her. Jeg har en kartong med plater her hjemme, så om noen vil kjøpe, så er det bare si ifra. Den kan også bestilles her.

3 kommentarer:

  1. Hei nHilde
    Takk for hyggelig kommentar...herlig med musikere i familien. Kos deg med realise konsert,
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  2. Ja, var på Feviktun, Det var egentlig lite der, tre , fire små bord med ting, og tre esker med bøker.Pluss noen kasser med leker, ein gammel rullestol i gangen, gammel koffert (den var stor og stilig),.
    Mye folk til å være lite lokale. Men var heldig som fant noe syns eg. De andre hadde visst ikkje samme smak som meg.
    Har lyst på ein tur til Drottningborg med tror ikkje det blir noe av. Lars er i Texas, er spent på når han kommer seg heim igjen.

    Ha ei fin helg! Mira.

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett