lørdag 17. april 2010

ER DET MULIG.......????

Det er det rareste, vittigste og ekleste jeg noen gang har vært med på. Tidligere i dag satt jeg her med dataen i fanget og surfet litt rundt i cyberspace. Tror kanskje det er litt pollen i lufta her, for jeg er en smule snørrete. Og i det jeg gjorde en skikkelig snufs kom det en stakkars intetanende flue flagrende forbi. Tenker den nesten ble like sjokkert som meg, for den forsvant rett inn i dragsuget!!! Og ned i min hals! Hahahaha.... Er det mulig sier jeg bare....Det var en VELDIG SPESIELL opplevelse kan du si. :-D Jeg kreksa og lo om hverandre, og Stig Einar som tilfeldigvis fikk med seg hele hendelsen lå dobbelt på gulvet her og hikstlo. Heldigvis hadde jeg ei brusflaske innen rekkevidde, så det var bare å få svelja kreket helt ned. Orket iallefall ikke tanken på å få den opp igjen. Det verste jeg vet er nemlig å spy. Nei, da er det bedre at den kommer ut den andre veien med tid og stunder. Hehehe... Jeg bare ler jeg... Tenk å hatt det på film da, og sett i sakte film. Tenker den flua hadde hatt et ganske så forvirra ansiktsutrykk. :-D Hadde vel blitt årets youtube hit tenker jeg! :-) Stig Einar mobber meg med at noen har sommerfugler i magen, men mamma har fluer... Han fortalte Tommy også innimellom latterkulene, "Pappa, mamma spiste ei flue med nesa!" Jaja, tenkte dette var verd et lite blogginnlegg. Noen der ute som har opplevd noe liknende? Hehehehe... :-D

Kom forresten på enda en flue historie. Stig Einar har alltid ment at maten hos bestemor smaker mye bedre enn den han får hjemme. Bestemor og bestefar bor rett på den andre siden av plenen her, så han har løpt frem og tilbake der siden han kunne gå. En dag når han var rundt 3 år, trasket han ned der og spurte etter ei brødskive. Bestemor spurte om han ikke hadde fått noe mat hjemme i dag... - Neeei, svarte han, "jeg har bare fått noen fluer og noe sånn!" Hehe, fantasien er i orden iallefall. :-)

3 kommentarer:

  1. Nå lo jeg godt.
    Var på besøk en gang hos oppdretteren min. Mannen hennes pustet inn for så å skulle si noe, å da klarte han å få en flue i halsen. Han hostet og harket. Jeg drev å helte iste i glasset da dette skjedde, å klarte da i latterkrampe å miste saft muggen. Det var jo så klart saft utover hele og gubben satt der å hostet og harket. For et syn. Gud som jeg lo da.

    Så når jeg leste dette lo jeg godt og tenkte på han over her.

    SvarSlett
  2. Hehehe, vittig! Koselig å se at du er innom på besøk hos meg forresten! :-) Ha en fortsatt fin helg! Klem

    SvarSlett
  3. Hihi, fluesvelging høres ikke fristende ut. Og fluehistorien fra 3 åringen var herlig da, nesten litt Tommy og Tigeren-aktig =)

    SvarSlett