torsdag 23. juni 2011

St. Hans og bursdagshandel...

Det er veldig greit å bli bedt med på handletur når man snart har bursdag. :-) Her er gaven fra mamma og pappa til meg. Er veldig fornøyd med at jeg fikk plukke ut tingene selv. ;-) Og enda har jeg penger tilgode til en senere handletur. HURRA. :-D Velkommen stativet med blomsterpotte kommer fra Dags marked og fire middagstallerker og fire asjetter i melamin samt de flotte kurvene kommer fra Euro pris. Og vasene i opalin kommer fra diverse bruktbutikker og loppemarkeder. Mamma har samlet lenge uten at jeg har visst om det. Så på en bursdag ble nesten samlingen min doblet! 
Hadde tolv stykker fra før, og nå fikk jeg hele ni nye. Snille mamma.

Så en viktig melding til slutt;
Til alle mine medhekser. St. Hans er her og alle MÅ sjekke kosten sin før kvelden! Det er meldt høybyger øst for Blokksberg så vi flyr inn fra sør i år. Siste kvinne inn må spandere første runden med øl! Husk at vi flyr uten truse så vi får bedre grep på kosten. :-) 
Ha en deilig midtsommersfeiring alle sammen :-)


3 kommentarer:

  1. Ønsker dere en fin midtsommer feiring.
    Det var tøft ang hekser uten truser du.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så heldig du er!!

    Ha en fin st.hans feiring!
    KLem Jatte♥

    SvarSlett
  3. Koselig å sommershoppe litt =) Ha en koselig kveld!

    SvarSlett