torsdag 16. juni 2011

En ting inn og to ting ut...

SOLGT
 Gammel skuvseng vurderes solgt. Den har en stickers også på seg,
som sier " Sov søtt lille venn." Selges for riktig pris... 
Da jeg ikke har peiling på hva slike er verdt, så håper jeg interesserte vil komme med et seriøst bud.
 Vurderer også å selge denne antikke benken med to skuffer og rom under setet.
Ønsker seriøse bud på denne også.
SOLGT
 To sorte reclinere. Den ene har en liten skade bak på ryggen. Kan vise bilder av det ved forespørsel.
De er fantastisk gode å både ligge og sitte i. Selges samlet for 4000,- (Under halv pris.)
Jeg har også mange gamle vinduer til salgs. Fra kr 100,-
SOLGT

Håper å få rensket ut litt på denne måten da jeg ligger litt på etterkudd her nå,
og ikke minst med tanke på forestående loppemarked. ;-)
Kanskje med unntak av støvlene, så må alt hentes i Grimstad.

2 kommentarer:

  1. ...burde vel følge den regelen ja..men strever med å kvitte meg med ting:-)
    klem♥

    SvarSlett
  2. Hei,
    Interessert i vinduene,
    Hvor mange har du? og er dem like i str?

    Mail: Elisabethmichelletakla@gmail.com

    Mvh

    Elisabeth

    SvarSlett