torsdag 12. januar 2012

Lavkarbolunsj...

Nytt år, nye muligheter...
Har ikke tall på hvor mange jojoslankekurer jeg har prøvd meg på, men det er dette som funker, 
iallefall for meg. Har et mål om å gå ned 20 kg før St.Hans, og det skal jeg jaggu klare.
Jeg har klart det før, og skal nok klare det nå også. Forskjellen på sist gang og denne gangen er at jeg har funnet hundrevis av low carb oppskrifter på nett. Kommer til å legge ut litt av det jeg prøver her, 
men vil du se mer, så er her et par gode linker,

LENA BEATRICE har gått ned 45 kg ved hjelp av lavkarbo. 
Hun har masse informasjon og oppskrifter i  bloggen sin. Vel verd et besøk!

Mine oppskrifter.no  Har også en egen lavkarbo side med masse spennende oppskrifter.

Bildet på toppen her viser min lunsj i dag, og den smakte fortreffelig. :-)
Omelettmuffinsene grapset jeg bare sammen uten oppskrift. Vil du prøve, så gjorde jeg det sånn;

5 egg (Eggene våre er ganske små, siden de kommer fra våre dverghøns.)
En skinkeskalk i terninger
Et par never revet ost
Et par skvetter helmelk

Jeg tok alt i en bolle og mikset det luftig med miksmasteren.
Fylte så oppi 12 silikonmuffinsformer med en skje, så jeg fikk fordelt ost og skinke.
Helte så over resten og satte det i stekovnen i 15 minutter på 180 grader.
VELDIG GODE BLE DE! :-)

1 kommentar:

  1. Tittet inom din fantastiskt fine blogg. Du verden så flink du er med interiør, helt imponert jeg ! Takk for mange gode tips og idee !! :) Denne kommer jeg til å legge til som et must å lese !! :)

    SvarSlett