mandag 6. september 2010

Årets funn på fmu

Årets høydepunkt når det gjelder loppemarked er vel overstått. Her ser dere mine funn. Er veldig fornøyd med fangsten. Særlig tekanna og Cathrine Holm gryta! Ser allerede frem til neste års auksjon og loppemarked. Jeg har masse gamle klyper til juletrelys. Disse skal på plass inni brødformene til jul. :-) Kakeforma er også kjempesøt, men hvor god den faktisk er å bake i er vel en helt annen sak...

Er det forresten noen der ute som har laget kompostbinge selv? Jeg vil ha en varm en til matavfall. Leter litt etter en "oppskrift" så jeg kan bygge en selv, men alt jeg finner virker så vanskelig å lage. Må vel kanskje bare hive meg i det å prøve! :-)

1 kommentar:

  1. så mye fint du fant!
    Fant litt småtterier eg også, noe gikk eg fra, men angra etterpå. gikk jo tilbake da,men ingen angrefrist på sånne steder!

    Har flere sånne former, prøvde meg på ei kake for moro skyld her om dagen. Det gikk heilt greitt, smurte godt med margarin. Mulig den er grei til gele. Men det lager eg sjelden. Har sett på ein blogg, at den var snudd andre vei, og brukt til lysestake for kubbelys.

    Takker for lammeredning!

    Ha ein fin dag! Klem,

    SvarSlett