tirsdag 10. august 2010

Hadde egentlig tenkt...

- å blogge om mitt nye sminke/stellerom i dag, men så har jeg ikke førbildene av mitt flotte finnfunn her. Derfor viser jeg dere heller bilder av bordet jeg dekket til bursdagsfeiringa mi.
Synes det ble ganske så søtt. :-)

















Som bordkort klippet jeg bare ut noen pappbiter, sotet de på kantene og skrev navn med tusjpenn. Enkelt og greit.

















Bordpynten bestod av mine opalglassvaser som jeg er så glad i. Har mange av de, men denne gangen var det bare 2 som havnet på bordet. Hadde lyserosa og hvite roser, og knallrosa stearinlys.

















Sånn så det ut... Ser jo at duken absolutt burde hatt seg en tur under strykejernet, men pytt pytt... :-) Det var bare kjentsfolk, og de vet hva jeg synes om stryking... ;-) Menyen bestod forresten av hjemmelaga lasagne og mossaka med loff og salat til.



Her får dere en liten sneakpeak på sminkerommet mitt likevel. Ble superfornøyd, så jeg gleder meg til å vise frem resten også...

1 kommentar:

  1. Kjempe fint! Gleder meg til å se resten av sminkebordet.
    Ha en vidre fin kveld.
    Klem Christina

    SvarSlett