fredag 7. januar 2011

Putekrig...

Glede og kjærlighet -OG PUTER det er jordens herlighet! :-)
Jeg har fullstendig putedilla. Og spesielt puter med tekst liker jeg godt for øyeblikket. Tellet akkurat 33 puter i stuene mine, og det etter at juleputene er pakket bort. Jeg vil nå utfordre dere til putekrig! Håper dere blir med. Jeg vil gjerne at du også skal utfordre fem stykker til å bli med. Skriv en kommentar under her når du har gjort det, så kan jeg også gå innom de og titte. Skriv gjerne hvor dere har kjøpt putene deres også. :-) De putene over her er kjøpt på H&M som mange andre. De koster 99,- pr. stk.

Min utfordring går til:


Gleder meg til å se massevis av puter! Om det er flere som føler seg kallet, så er det bare å henge seg på! :-) 

 Jeg vet ikke hva det er med puter, men jeg må liksom ha to av hver. Vet ikke helt hvorfor, for med andre ting må jeg ha oddetall. Er ikke så glad i partall egentlig. :-) Seks av putene over her er også kjøpt på H&M. De kostet 149,- pr. stk. Den lille som det står "ALT" på er ikke noe pute i det hele tatt. Mamma sydde et lite nett til meg for mange år siden. Hun foret det med en gammel melsekk. Jeg ville ikke ødelegge nettet, så jeg har bare vrengt det og puttet en innerpute inni. Hankene knyttet jeg bare sammen, og vips så var det blitt en pute det også. :-)
 Ikke to, men tre av disse. De er kjøpt på ellos. De kostet 129,- pr. stk.
Lurer litt på om jeg angrer på at jeg skriver prisene her nå. Jeg kjøper aldri dyre puter, men jeg ser jo nå at det blir penger av det likevel. Får satse på at mannen hopper glatt over dette innlegget. :-) Han er ganske lei av alle putene mine. :-)
 Liker godt disse hvite putene også. De er kjøpt av en gammel dame som påsto hun hadde vevet de selv. Ho satt under ei presenning med veven sin i ei bakgate i Alanya - Tyrkia. Tror ikke de kostet mer enn 10,- stk eller noe... Jeg kjøpte disse av henne, og så etterpå at "alle" souvenir sjappene solgte like. :-)  Men pytt pytt, jeg liker de jeg. I de store stripete trekkene har jeg vattepper som vi bruker på verandaen om sommeren. Ryggputene her blir brukt til sitteputer når vi griller pølser i peisen. :-)
 Oversiktsbilde av tv stua i kveld. :-) De to klokkeputene er kjøpt på Kid, og kostet 149,- pr. stk. hvis jeg ikke husker helt feil. Hvis du skynder deg, så er du kanskje heldig å kan på kjøpt de med 40% rabatt nå. :-)
Men siden jeg er litt syk, så skal jeg kveile meg på sofaen med en god kopp te og rom123. Hehe, det rimte! :-)

Håper dere slenger dere med i putekrigen da, så skal jeg vise frem resten av putene mine en annen dag!

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for en koselig hilsen inne hos meg, putekrig ja...jeg var nok den rette der for jeg har så mage puter at jeg snart ikke vet min arme råd *ler* Jeg lager jo mesteparten av de putene jeg har selv ... men jeg kaster meg på denne utfordringen ... putekrig er jo kjempegøy ....

    stor klem og mage gode ønsker om en kjempekoselig helg til deg og dine :o)))

    SvarSlett
  2. he he, ja jeg må si du har PUTEDILLA du! masse fine puter du har! liker de med tekst selv! velkommen på besøk til meg også, helt oppslukt av barnerom om dagen jeg da, for såååå mange fine på nib sin utfordring denne mnd!

    god helg!

    SvarSlett
  3. Velkommen i klubben,puteklubben!!!
    Jeg og er litt putegal!!!
    Så koselig hos deg med alle putene!!!
    Ønsker deg en deilig helg!!!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Her var det masse flotte puter :-)
    Klart jeg blir med, må bare vente til jeg klarer å stå på to ben igjen. Foreløpig er det bare gjestefotograf og bilder fra sofakroken hjemme ;-/

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  5. Grimstad-jente jo! Der er jeg også vokst opp vet du;)
    Jeg elsker også puter og skal definitivt slenge meg med her....håper jeg får lagt det ut i kveld.

    Så koselig det var her inne hos deg!Er det laftet tømmer du har i stua di?

    God bedringsklem fra Hanne

    SvarSlett
  6. Takk for hilsen!
    Koselig at du legger deg til som følger....og for at du vil være med på min giveaway :o)
    Har nok putedilla jeg også...og har en del av disse H&M putene...kjekk i pris de :o)
    må kikke litt mere her hos eg...så legger deg til i bloggrollen min!!

    Ha en fin kveld/natt :o)

    SvarSlett
  7. Takk for morsom utfordring!

    Den er tatt og gjennomført, så du får ta deg en titt på siden min! Ganske stusslig pute-utvalg hos meg i forhold til hos deg, men sånn er det med liten stue... ;)

    Klem Silje

    SvarSlett
  8. Så koselige sofaer! Og så mange flotte puter!!!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett